Men jag är nog glad ändå

Jag kan vara duktig ibland som ger gärnet när jag är trött. Som i alla fall gör lite när jag inte har någon ork kvar egentligen. Jag kan vara snäll även när jag känner att det tar emot, men jag kan också vara elak. Det är hemskt, men jag kan. Usch. Fy för mig ibland. Åh för mig ibland. Människan har olika sidor. Vissa är bra, medan andra mindre bra. De mindre bra sidorna hos sig själv får man jobba på medan man utvecklar de bra. Livet är fram och tillbaka, upp och ner, och så kommer det ju alltid att vara. Som en berg - och dahlbana. Jag är upp och ner. 

Åhhhh. Det är så mycket som händer i mitt liv nu. Jag har ingen koll på alla känslor. De bara flödar över och jag finner aldrig ord som kan förklara hur jag känner... det finns ens inte såna ord. Kära nån, det är nåt som händer lite smått. Nåt som kittlar lite extra. Det är nåt som händer. Men jag är nog glad ändå.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Antar att det var du som kommenterade? :) saknar dig så otroligt mycket. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig.

Ps. POKÉMON ÄR BÄST! puss!

2011-09-20 @ 18:38:08
URL: http://mathildabjorkdahl.blogg.se/
Postat av: Alida

Jag tror minsann att du behöver ta en fika! <3 Hör av dig om nu har tid och lust att lätta på hjärtat någon gång. Bamsekram!

2011-09-21 @ 18:18:50
URL: http://alidaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0