...

Godmorgon! Just nu sitter jag och äter K-special, godaste flingorna jag vet. Jag har precis duschat så jag känner mig fräsch (än så länge... hahaha) inför den stora dagen. Jag ska nämligen på bröllop idag (nej, det är inte jag som ska gifta mig) och det ska bli så kul. Vi ska nämligen sjunga med kören under vigseln. Whoho. Det kommer bli bäst alltså!


Jag i min rosa lilla morgonrock. Älskar att se naturlig ut, utan smink ibland. Det kan vara så vackert att liksom bara face it. Det här är jag. Jag ser ut så här för att jag ska vara så här. Vi tjejer ska alltid gå omkring och noja oss över saker och sen må dåligt över dem. Hah, det är så typiskt och patetiskt, så jag tänker sluta med det bums. Onödigt. Japp.

Det var väl vad jag ville ha sagt för stunden. Nu snart måste jag fixa i ordning mig. Kram!

Kommentarer
Postat av: Alida

Du är otroligt vacker Victoria! :)

2011-09-18 @ 13:33:59
URL: http://alidaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0