Moon

I've been such a lovely student lately...
I alla fall idag. Eftersom jag slutade tidigt vid lunch gick jag och Tuva till Biblioteket för att få lite musikhistoria gjord, så småningom fick vi sällskap och jag hann med att sitta där i hela fem timmar. Man kan ju säga att jag fått in en del fakta om forntiden, antiken, renässansen osv. Givetvis är det jättemycket kvar, men detta ska jag klara av!!! Jajamen! Whoho!
Annars är saker och ting lite flummiga. Haha. Jag skrattar nog rätt mycket åt mig själv. Hohihaha.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Du är så bra!! Jag älskar diiig, du utstrålar en massa positiv energi! Wihii bamsekram!

2011-10-08 @ 21:33:30
URL: http://pillowfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0