Fint

Sitter på min säng i ett nystädat rum. Det är så fint när det är så här. You just gotta love it. I helgen har vi haft finbesök ifrån Göteborg, världens bästa stad. Om dagarna har vi tagit långpromenader, klappat & busat med hunden Smulan och pratat om framtiden. Det har varit trevligt.

Jag har det förövrigt riktigt trevligt nu. Imorgon nalkas det lov och jag har fullt upp. Jag drar kosen min till staden för att vara kreativ med kameran med min fina vän Alida, också för att uträtta ärenden som SYO-besök för att reda ut saker som har att göra med vad som ska stå på betygsdokumentet och inte. Sen tänkte jag sätta mig på biblioteket för att påbörja mitt tal jag ska hålla efter lovet. Hoppas alltså på värsta inspirationen imorgon. 

Så till och med onsdag kommer jag alltså slita och försöka skriva så långt som möjligt på ett tal som kommer bli fint (hoppas jag i alla fall). Sedan på torsdagen åker jag med fint folk till Youth 2011 och fyller mig med sunt tänkande och Guds ord. Tror att det kommer bli toppenbra dagar!! Värt varenda krona.

Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0