I can't describe with other words

Med svullna ögon försöker jag se livet ur en positiv synvinkel. I mörkret försöker jag skymta det lilla ljus som går för jag har lärt mig nu att allting inte alltid är frid och fröjd. De dagarna varar inte, de existerar inte jämt. Ändå får vi smaka lite på dem. Vi kan få känna, ta en tugga av det som är gott och det är väl härligt det. Men mest handlar det nog om att hålla modet uppe. Även om det är svårt som bara den är det viktigt. Vi får inte gå under. Det är viktigt att stå kvar även om vinden är hård och kall. 

Jag hade en bra sånglektion idag. Jag sjöng och fick beröm. Det är nåt värt att komma ihåg.

Tack för dagen, alla som var med och gjorde den. Imorgon är det konsert i Stadium Arena. Kommer bli fett. Kör. Jag älskar att sjunga i kör, det är sådan fantastisk gemenskap. 500 pers. Kör från Sydafrika. De är höjdpunkten på hela konserten. Jag älskar att se dem dansa och sjunga, blir så rörd. På insidan gråter jag för att det ligger så mycket känslor bakom varje ord de sjunger ut och att de är så otroligt musikaliskt begåvade. Det ligger i deras natur. Åh, vad jag älskar afrikaner. De måste vara en utav de mest fantastiska av människor på jorden. I love them, I can't describe with other words.

Kommentarer
Postat av: Jenn

Viccis, du förtjänar all denna beröm och så mycket mer. Du är inspirerande och enormt begåvad. Gud välsigne dig<3

2011-10-30 @ 10:15:05
URL: http://pillowfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0