I will only see your face

Hej.
Jo, jag har varit som en zombie idag. Ingen energi har funnits överhuvudtaget. På religionen när vi skulle läsa igenom ett häfte om Buddhismen stirrade jag bara på konstiga ord jag inte förstod. Blicken ville ändå inte riktigt fästa hur mycket jag än försökte. Jag ville bara sova. Och sen på rasten började jag leva lite väl mycket i känslorna (suck... den sidan hos mig själv är så jobbig) så när svenskan i form av uppsatsskrivning skulle börja bröt jag ihop för jag hade ju ingen ork, ingen energi. Min svensklärare som typ är den snällaste i världen sa att jag kunde göra den vid ett annat tillfälle och jag lyssnade på det, gick ner till cafét och köpte en chokladboll (vilket jag ångrar nu... INGA MER SÖTSAKER I VECKORNA från och med nu) för att få lite energi och samlade mig. Sen av någon konstig men sund anledning gick jag till svenskan i alla fall och började skriva min uppsats. Det kändes rätt på något sätt och jag blev lite skärpt i min hjärna i alla fall. 

Nu sitter jag här och lyssnar på den finaste musiken som finns - nämligen lovsång. Jesus Culture. Det bästa är att jag kommer få uppleva deras helt otroliga gåvor live på höstlovet, då jag och ett gäng vänner åker till Youth 2011 för att uppleva en helt underbar helg med massa underbara möten osv. Kan inte annat säga att jag längtar!!! Bara ca 2 veckor kvar. Så det gäller att kämpa på!

Hoppas att mina fina vänner mår bra. Ni är värda allt gott, verkligen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0