:)



Hello my little fellas!
Ser man på ser man på. Jag bär glasögon idag. Det är inte ofta. Det är ju så att jag använt linser lite föööööör länge och mina ögon sa tvärt ifrån imorse, så är det var bara att ta på sig glajjorna för att vila ögonen lite. Känner mig ok. Känner mig dessutom som en riktig pluggis just nu. Vi har ett feeeetingprov nu på fredag i musikhistoria... så det är ju lika bra att köra på nu och INTE skjuta upp det till två kvällar innan (som jag annars brukar göra) haha. This is my life now.

Annars mår jag bra. Jag är förkyld och så, men men... Och just nu ska jag väl strunta i att jag inte vet vad som händer ibland... För vem har koll på allt hela tiden? Jag är väl kontrollfreaket nummer ett, men just nu orkar jag inte. Det blir ibland lite för mycket att tänka på och hänga med i. Suck. Ja, jag suckar mycket nowadays. Det är så. Kommer nog vara så. Men när jag inte suckar så skrattar jag. Det får vi inte glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0