Jag har ett eget elpiano

Sweet little blog! Mamma och pappa har flyttat in det "gamla" elpianot (som inte är så gammalt alls, typ 3 eller 4 år) till mitt rum, vilket är som värsta välsignelsen för mig. Nu kan man spela ostört och njuta och tänka sig, man kanske får mer inspiration till att öva? Vem vet... Let's hope!
Annars idag orkar jag inte plugga musikhistoria överhuvudtaget. Förståeligt. Jag tröttnade igår. Jag ska nämligen hitta på annat idag. Jag ska in till stan, till mina fina vänner. Det ser jag verkligen fram emot. Det blir matlagning, diktläsning och film. MYYYYYYYS! Fy vad jag längtar. Hihi!

Näva. Nu ska jag städa mitt rum. Hörs nog någon gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0