Höstdagen

Hejsan allesammans! Känns som ingenting händer här, men kom igen, vi kör ändå! Jag sitter nu på biblioteket och ska precis (efter jag skrivit det här inlägget) börja läsa lite i nationella-prov-häftet i Sv B. Jag måste komma igång med mitt tal. Tills på onsdag ska jag ha skrivit en stor del, mitt PM måste vara inlämnat då i alla fall. Så det tänker jag hålla mig till nu och inte skjuta upp det för då kommer jag bara få en massa panik. Så ska det inte vara, utan jag ska se fram emot detta eftersom det är en utmaning jag kan göra helt okej. Japp. Nu fick jag det sagt. Haha.

Just idag ska jag också träffa min fina vän, Alida. Vi ska ju fota fina höstbilder tillsammans i detta underbara höstväder :) Whohoooo, I say. 

Hoppas ni får en fin höstdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0