He says: "Open up your heart and let me in"

Livet kan vara fint
Det kan vara riktigt fult
Något vi kallar bedrövligt och hemskt
Ändå kan vi inte rymma ifrån det
För det är vi som är våra egna liv
Man kan inte rymma och leka kurragömma för sig själv
Det går inte
Det kommer aldrig gå
Därför försöker jag nu se saker positivt hela tiden
Jag har förändrats
Till det positiva, jag känner för det mesta att jag trivs med mig själv
Och den känslan är den underbaraste av känslor
Den vill man inte rymma ifrån
Välbehag är väl det underbaraste som finns
Nu ska jag skölja bort alla jobbiga tankar
Låta dem föras med strömmen nerför
Låta dem försvinna
Jag mår bra
Längtar efter kärlek
Agape.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0