For the very first time ever

Shillevippen alla goa kamrater! Just nu håller jag på och grejar. Ikväll ska nämligen ett gäng från klassen ut och fira Olimpia som fyller 18 år när klockan slagit tolv. För mig innebär det att upptäcka utelivet i Norrköping (haha), jag är ju så latjo annars liksom. Nej men, jag ska testa på det! Maybe it will be fun! Jag tycker om att dansa (alltså hoppa om kring och göra lite fula moves) och digga till musiken. Cocacola tycker jag också om och det är väl tur att det finns... för annars kommer jag nog inte överleva ikväll. Vi ska ut klockan tolv som sagt, då jag vanligtvis brukar befinna mig i drömmarnas värld, så hur ska jag klara detta? I pray to God that he shall give me strenght! (:
Någon gång måste ju ändå vara den första och jag älskar att umgås med mina vänner. Det är det som är det viktigaste! De är så härliga hela högen.

Mmmm.. Men nu kallar sminket på mig. Har redan tjuvstartat lite med basen och ögonbrynen:


Sämst ljus, så där ser det inte ut in real life. Har inte direkt oljig hud... Men men :) 
Hoppas att får en riktigt fin lördagkväll! Det förtjänar ni alla! Ta hand om er!!!
Kramizzzz!

Kommentarer
Postat av: maja

gddrthregesdA, SNYGGGGG

2011-10-19 @ 20:49:06
URL: http://majakallryd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0