With a dress that is the loveliest of them all

Hejsan hejsan fina människor som läser det här! Hoppas allt är väl med er under denna kyliga tid. Minus två grader idag, helt sjukt! Jag har frysit benen av mig idag när jag vandrat omkring i Linköping med mamma. Vi har provat massa balklänningar och... JAG HAR KÖPT VÄRLDENS VACKRASTE BALKLÄNNING!!!! Den är helt perfekt (nästan... hehe.. några justeringar måste göras) och jag känner mig som en älva/prinsessa i den. Whohoooo! Wow. Wow. Wow. Längtar nästan lite till balen nu bara för det. Hihi. Så skönt att stryka balklänningen från "måste-fixa-listan." =D

Annars är jag en usel bloggare. Mina uppdateringar är minimala. Jag skriver då och då och detta beror givetvis på att tiden inte finns. Skolan suger musten ur mig faktiskt. Denna vecka som håller på att lida mot sitt slut har rent utsagt varit H  E  M  S  K! Jag har skrivit tal i ångest, hållit ett tal i ångest, gråtit över nervositeten, haft ensambleuppspel och en sånglektion som peppade mig till tusen och sedan en liten mini-musikal för 70 barn... Och nu snart ska jag iväg till After Eight för att träffa människor, men främst för att stötta min bror som ska vara mötesledare. Whoho. I'm so proud to be his sister!

MEN i alla fall, trots allting jobbigt mår jag bra. Hihi! Hoppas ni också mår bra även om skolan nästan får er att svimma. Allt blir bra som sagt. Vi gör fel hela tiden, men vi är aldrig fel. 

Kramiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0