It is true



Tjabba! Vet ni vad? Igår var jag på rockkarusellens distriktfinal i Linköping. Det var HELNICE. Jag skrek ju för full hals och hejade på de fina pojkarna som spelar i In Reverence! (även om jag var/fortfarande är jätteförkyld och förskräckligt hes)... Haha, men det var värt för de var VERKLIGEN GRYMMAST! Dock så kom de tvåa... det kändes surt, men orkar inte sörja mer över det, eftersom de är vinnare ändå!! The winner of my heart, haha! 

Innan jag åkte till Linköping var det lite kaos här hemma. Det blev lite stressigt när jag ringde Malin för att fråga om hon kunde möta upp mig vid resecentrum kl. 18:45.
"Men Vickan, det börjar ju 18:00?"
"Va????!"
Tjenare asså... då var klockan 17:45 och tror ni inte att pappa fick agera racerförare för att jag skulle hinna med bussen som skulle avgå 17:58... Japp! Och som tur är hann jag ju med allting, så jag kom till Linköping tack vare pappa och ett helt gäng kompisar som hjälpte mig hitta till Konsert och Kongress! Vilken tur man har alltså!

Men ååå, jag hade så roligt verkligen! Skrattade åt dåliga skämt, headbangade lite (tsss.. skratta ni), och log. Lever nog rätt länge på den roliga kvällen igår! Whihoooooo! :D 
Hoppas ni hade det väldans fint ni också, people!
You deserve the best!



Thank you for everything that you do, I can finally breathe again... and laugh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så rätt! Sjukt värd kväll! :D

2011-05-09 @ 18:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0