Pierca mig... hihi?

Jag har funderat på detta ett tag... velat och så menar jag... men nu är jag ju nästan säker på att jag vill. Skulle faktiskt vilja ta hål i övre delen av örat. Det är coolt och jag som för övrigt inte är cool alls skulle nog se lite "coolare" ut i det. Jag har ju inte en sån överdriven stil.. jag är rätt mesig av mig, därför tror jag att detta skulle vara fränt. 



Frågan är: Vad tycker ni? Skulle jag passa i detta? Mamma och pappa skulle förmodligen säga nej... haha! Kanske inte mamma. Ska nog fråga i alla fall för att få någon slags uppfattning vad hon tycker, men sen är det ju upp till mig om jag ska dra till med något eller inte. 

But help me out and write what you think!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är 18 år! tycker du att det är snyggt så tar du? svårare än så är det inte!

2011-05-22 @ 13:27:18
Postat av: Anonym

Det är snygg men grejen är den att det sitter massa nerver upp i örat. Det är ganska många som har problem med att de har ont länge efter att de gjort hålet.. Har inget själv så kan inte säga varken bu eller bä egentligen :)

2011-05-22 @ 20:45:00
Postat av: Evelina B

Gööööör det :D Skulle vara jättesnyggt på dig stumpan.

2011-05-29 @ 22:57:33
Postat av: Evelina B

Gööööör det :D Skulle vara jättesnyggt på dig stumpan.

2011-05-29 @ 22:57:41
URL: http://ebjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0