Lista

Det sugeeeeeeeeer att jag inte hittar min överföringssladd till min älskade Nikon D40! När det är så fint väder som det är just nu vill man ju gå ut och fota i naturen, föra in bilderna i datan, redigera lite och lägga ut lagom fina vårbilder på bloggen. Men icke sa Nicke, eller? Suck!!!

Det här inlägget blir som en lista. Vill bara skriva några saker som jag tänker på just nu:
1. På måndag har jag ett prov jag inte pluggat någonting till ---> EU
2. Idag vill jag inte visa mig för någon... skööönt, för det slipper jag. Det är bara jag, pappa och minstingen hemma.
3. Mitt rum är stökigt, vilket jag snarast bör göra någonting åt. 
4. JAG SKA VARA KONFERENCIER PÅ LUNCHKONSERTEN!!! - Det kanske inte är en stor grej för de flesta, men för mig är det sannerligen det. Jag, lilla Victoria, har aldrig ställt upp att vara det någon gång tidigare. Det har alltid varit ett BIG NO NO för mig eftersom jag inte tycker om att prata inför folk... But I guess that you sometimes have to do things that makes you stronger... och det är just därför jag tackat "ja!"

Det där var min lilla lista... Ha en fin lördag. Jag tar hand om mitt rum nu och senare ska jag plugga samhällskunskap! Ha det bäst i världen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0