I will always reach to you

Brännande glödhet hud. Det kliar, det är outhärdigt... men å, vad jag struntar i det just nu. För NU vill jag bara tänka på dig. Jag känner din smärta när du beskriver den för mig och vill bara sträcka ut min hand emot dig. Dra upp dig från det djupa och svåra. Det är ju det vänner är till för, och du är min bästa. Vi är till för att gå genom allt tillsammans - vare sig det handlar om svackor eller höjdhopp. Snälla, låt mig få hjälpa dig! Låt mig få bära dig när hoppet sviker, låt mig få vara den där vännen med den öppna famnen för det är just henne jag vill vara, även om vi bor så förfärligt långt ifrån varandra. Låt mig! Jag älskar ju dig!


I will always reach to you

Kommentarer
Postat av: Fröken Svår

Vääääldigt fint skrivet!

Jag har hört om dig, M har berättat lite.

Sjukt bra att hon har en så fin vän!

2011-05-30 @ 08:55:07
URL: http://biancalagerlof.bloggplatsen.se
Postat av: Mathilda

Du är verkligen den bästa <3 Vi ska alltid vara tillsammans, alltid vara vänner. För jag klarar det inte utan dig, för du förstår mig. Som ingen annan gör, och du fulländar mig. DU kan göra saker som jag aldrig kan göra. Du är verkligen bäst!

I LOVE YOU <3

2011-06-04 @ 00:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0