Here I come

Hej!
Just nu surfar jag omkring och försöker få lite sminkinspiration... Gissa om jag får det då? Har ni hört talats om ELF? Om någon av er har, har de bra grejer? Det är jättebilligt i alla fall. Funderar på att köpa lite Make Up Brushes därifrån. Man kan få ett helt kit med 9 olika penslar/brushes för ca 150:- Det är ju underbart!!! Är verkligen desperat efter ett kit!

Nu är när det är lördag ska jag passa på att fixa mig också... vad det nu innebär ---> duschen, here I come!



En oldieeee.

Kommentarer
Postat av: cary

elf är toppenbra! och billigt! perfekt om man inte tycker det är så kul att lägga ut en massa pengar på liksom.

2011-05-29 @ 22:31:19
URL: http://caryw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0