Make up

Hej hopp och godmorgon! Det är den 5:e mars. Jag har varit 18 i 2 hela dagar. Känns helt konstigt måste jag berätta, men också lite kul. Det var liksom inte så farligt som jag trodde för man får ju vara som man är om man så här gammal också. 

Igår var jag ute och åt med mamma. Innan gick vi på stan. Jag inhandlade en klocka som jag så länge velat ha och sen en massa smink!




Max Factor Xperience Weightless Foundation LIGHT IVORY 40 SPF 10
Make Up Store's Microshadow GHETTO
Make Up Store's Microshadow MUFFIN
Kicks FOUNDATION BRUSH 203

Måste säga att det känns underbart att ha köpt in lite nytt smink. Det behövdes verkligen!

Kommentarer
Postat av: camilla

Knäppis haha! Hemlig och hemlig.. Eller ja okej, kanske lite hemlighetsfull! ;) PUSS.

2011-03-06 @ 15:45:40
URL: http://lockme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0