Fin fint

Hej på er alla som har SOMMARLOOOOOOV! Jag fick det äntligen igår och det kändes så underbart (för det mesta.. hehe). Jag menar, det var ju också sorgligt eftersom våra kära treor tog studenten. Kramringen var väl värst. Dessa kommer man ju inte få se till hösten igen... vissa kanske man inte får se över huvudtaget... Usch, tanken på det är ju bara svidande.

Jag gick på 2 stycken studentbjudningar i alla fall och fick jättegod mat.. mwhihi! Alicia & Bellas studentbjudningar, det vill säga. Jag köpte två små presenter till flickorna (kvinnorna?) Alicia fick en fin anteckningsbok som passar bra när hon reser och bella 3 par örhängen! Hoppas ni tjejer blev glada, ni är så fina... har sagt det, men kan lika gärna säga det igen... Ni förtjänar ALL lycka i framtiden!

Det där var igår, ja... Mycket skratt, gåshud och tårar blev det! Men nu är det dagen efter ---> idag och jag sitter med sommarjobbinfo framför mig... tror ni jag är lycklig? Ja, det gör ni! Jag har ett jobb och det känns så ofattbart... I helgen satt jag och förundrade mig över hur jag i all sin dar skulle klara av sommaren... Hur långt skulle det lilla studiebidraget igentligen räcka? Men hipspips förändras framtiden. JAG HAR JOBB.. WHIHOOOOOOOO!!!! Det kommer bli så bra och jag SKA klara det och inte backa ur nu. Detta blir fin fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0