Glädjens dag - sommarjobb

Telefonen ringer...
Jag: Hej, det är Victoria...
Anonym person: Hej... jag ringer från kyrkogårdsförvaltningen och undrar om du skulle vilja sommarjobba hos oss från och med juli-augusti?
Jag: Va? Är det sant? Självklart!!!

Japp, så ligger det till, hörrni! Jag har fått sommarjobb... under en 3 veckors period ska jag klippa gräs. Jag ska åka på en åkgräsklippare och vara lite cool. Fattar ni? Detta är ju helt otroligt. Jag hade ju gett upp hoppet om att ens få något jobb i sommar, och vips idag... när man minst anar det ringer de upp en. Det känns så bra nu!! Dock blir jag tvungen att boka av några saker... MEN huvudsaken är att jag har jobb och att jag får åka på läger på Hönö i sommar!!! Whopwhooooop! Tack Gud för att du är så god! Jag är typ lyckligast nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0