Spontanious

Hej mina medmänniskor! Hoppas ni tillbringar era dagar bra... Jag är inte så väldans bra på det... var inte det tills idag i alla fall.. Det har blivit så att man mest suttit hemma med datorn i knäet och tittat ut genom fönstret... inget jag rekommenderar, inget min mamma rekommenderar heller. Idag bad hon mig därför att hitta på något kul, åka in till stan och träffa vänner... och det gjorde jag minsann!

Idag kära vänner har jag hälsat på hos Dennis, Emil och Jonas som renoverar sin nya lya de ska flytta in i i höst. MYCKET SNYGG måste jag säga. Alida (som också var där) och jag blev bjudna på god pastasallad och sen blev det lite silviakaka och saft som jag hade med mig. Efter en stund drog jag och Alida till folkparken och tog lite fotografier... och sent på kvällen slutade vi med att åka hem till trakterna där jag bor för att bada, grilla, lyssna på 80-talsmusik, prata och mysa... så nu är mitt hår alldeles fuktigt och huden är len... måste säga att det är en av de mysigaste känslorna som finns... Just efter man badat i sjön.. hihi!

Nu ska jag nog läsa lite och sen sova. Hoppas ni haft en fin dag! Kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefin blogg! :D

2011-06-23 @ 14:26:36
URL: http://diktobild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0