Ögon är det finaste som finns

... Ja, det brukar jag faktiskt tänka på rätt ofta. Ögon är något jag alltid fastnat för. När jag går på stan älskar jag att titta på människor, titta på dem jag möter och går förbi... titta in i deras ögon... försöka få ett lite hum om vad det är för person som har de där vackra ögonen... Vad är livskraften i personen? Hur mår hon/han? 

Ögon säger väldigt mycket. Jag älskar ögon... jag älskar människor. Vi är alla så underbart snygga, vackra och fina. Det finns en mening med varenda kotte som lever på denna jord... och jag bara hoppas att vi osäkra människor ska lära oss älska oss själva lite mera, eftersom vi behöver det... Vi måste lära oss trivas med oss själva för vi är unika, och ingen människa skulle kunna ta vår plats. VI "R BRA OCH UNDERBARA SOM VI "R! Och ja.. Ögon är det finaste som finns.







Jennifer... vackraste Ögonen... ser ni hur fin hon är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0