Inspiration

Nu när jag försöker friskna till surfar jag omkring på nätet... Det händer att jag klickar in mig på olika modekedjor... Man får så mycket intryck och framför allt inspiration. Titta vad som inspirerar mig:

Image 1 of People Tree School Of Fair Trade By Emma Watson Vintage Floral Print Dress

Helt sockersöt... Har ju ungefär likadan hårfärg som tjejen som modellerar också.. Awww! Vill HA!
ASOS.COM

Image 4 of Vero Moda Jeans
Detta är sjukt snyggt ska ni veta... Utsvängda byxor. Jag vet... vissa tycker att det är skitfult... Det har jag med tyckt en gång i tiden. Men med tiden har jag ändrat mig lite... Till en snygg blus + ett par converse är detta supersnyggt. Iiiiii. Vill också ha... JÄTTEMYCKET!
ASOS.COM


All Star Canvas Hi SEK 699, Converse - NELLY.COM
Givetvis skulle jag också vilja ha ett par Navy Converse... URSNYGGA!

Lite fina grejer i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0