Halsfluss + nässelutslag= hemsk kombo

Förbaskat... Vaknade igår kl. 05:30 av att det kändes som om jag skulle brinna upp och jag rusade ner till vardagsrummet (där det var svalare) för att lägga mig till ro och försöka somna om. Det är så mina vänner, att jag fått halsfluss. Igår hade jag även feber, så jag låg i sängen hela dagen... orkade inte göra nåt vettigt... USCH!

Idag mår jag lite bättre, men har fortfarande ont i halsen. Ingen feber i alla fall... MEN NÄSSELUTSLAG... vaknade mitt i natten av att det kliade på hela kroppen och såg att både ben och armar kryllade av utslag. Jag blir aningen less alltså. När ska de äntligen försvinna? Suck.. det vet ingen!


En "liten" feeling of the day... Hehe.. Sorry för att jag klagar, men jag är utmattad och oerhört trött på nässelutslagen... Pffff...

Kommentarer
Postat av: sonja

sv: men åh tack! blir så glad :) ehe, det är tyvärr lösfransar...

2011-06-30 @ 12:29:15
URL: http://sonjawernmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0