We're getting there... sooner or later

Hej little ones! Hoppas att ni mår bra... Jag har haft en riktigt bra dag på jobbet. Jag har rensat ogräs och gjort fint vid gravarna. Det är fridfull och vacker miljö på kyrkogården... En bra arbetsplats att jobba på för de friluftsmänniskor som finns ute i världen (haha, därför passar det mig så bra...) Jag höll också min tysta minut... eller många tysta minuter för Norge. 

NU är det dags att fixa iordning med lite disk och sen laga mat. Jag behöver en matlåda tills imorgon... så hmmm... undrar vad jag kan tänkas hitta på... Vi får allt se. Haha!

You can take everything I have 
You can break everything I am 
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0