Ååååå, vad jag vill se världen





Hello love! <--- Tänk er höra det från en irlänning... Hur fin är inte deras dialekt liksom? Man dör lite... AAAAH. Vet ni att jag vill åka dit eller, till Irland? Jag vill åka till Dublin eller Cork... Det verkar ju vara huuuuur fint som helst där, och människorna verkar så friendly there... och pubbarna mysiga... och maten speciell och utsökt. Det är en speciell kultur där och fatta att få en del av den... Åhhh... Irland Irland Irland IRLAAAAAAAND, du verkar vara så fin... Låt mig få besöka dig någon gång i mitt liv. 

Ååååå, vad jag vill se världen... och det ska jag minsann göra och inte vara en sån fegis som jag är nu... ITALIEN OCH IRLAND är två måsten. Jag tänker; ååh, vad mysigt det skulle vara att vara inneboende hos någon fin och gullig liten tant eller kanske en familj i Irland. Då kan man stanna ett tag... Man får ett eget litet krypin. På dagarna vandrar man på stan, går och äter lunch på en pubb och träffar nya människor. Någon gång ibland åker man ut på landsbygden för att filosofera lite. I mina öron låter det AMAZINGGGGGG. 

Kram på er allihopa. Ni är guldvärda, glöm ej det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0