Kärlek för mig

Tumblr_lgp28nercu1qb4c7zo1_500_large
Kärleken är så vacker... Jag kan säga att jag aldrig varit kär... för det är en sån stor grej för mig tror jag. Folk kallar mig pryd... Kanske är jag pryd... eller så vill jag helt enkelt inte berätta hur och vad jag känner om kärlek. Det är väldigt personligt, och jag måste säga att jag älskar att det är det. Det är helt individuellt... från person till person.

Ibland frågar jag mig själv... Jag tänker: kommer jag någonsin? Kanske är det så att jag ska förbli ensam? Jag kanske ska beundras av alla fina par runt omkring men vara ensam? En del av mig gör ont när jag tänker så, medan en annan inte känner så mycket.

När jag var liten drömde jag alltid att jag var en prinsessa, fången i ett torn och självklart blev jag räddad av den stilige prinsen ridande på sin vita häst... och sen gifte vi oss och levde lyckliga i alla våra dar. SÅ har jag alltid velat att det skulle bli... och som på film så klart. Nu på senare tid har jag intalat mig att det inte blir så. Det finns ingen prins ridande på en häst, det finns heller ingen kärlek som filmen visar... Vår livs kärlek måste vara större...

Och kanske någonstans därute lever han, vandrar han omkring... hahahaha... löjligt, jag vet. Men det HÄR ÄR FAKTISKT MIN BLOGG och här skriver jag vad jag vill förstår ni... Japp... och jag kan säga att jag drömmer om prince charming, det gör jag... Jag vet inte hur han ser ut, vet bara att han är en fin människa. Att han kan få mig lycklig... och att han kommer älska mig som jag är. Jag drömmer om det i alla fall. Wow om det en gång blir sant.

Kommentarer
Postat av: Evelina B

Klart det finns någon för dig. Underbara du! Du är inte kallad att leva ensam, du ska hitta någon med lika stort hjärta som du har :) Du är fin och förtjänar det bästa. Gud har tagit extra tid till att skapa någon just för dig ^^

2011-07-09 @ 14:39:44
URL: http://ebjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0