Sista veckan från och med imorgon

Hej!!! Just nu sitter jag och tänker igenom allt som hänt på sistone. Jag blir så ledsen att jag inte riktigt vet vad jag ska ta vägen. Den här världen är full av ondska även om det finns så underbara människor som lever i den. Jag vill bara att alla ska känna sig trygga, att alla håller sig samman och kramar om varandra. Det är just vid såna tider som det är nu som vi behöver finnas för varandra. Många lever i sorg just nu och om du vet någon som gör det, krama om den personen och berätta hur mycket du älskar henne/honom. Genom att bara finnas där betyder mycket. Ge personen all kärlek du kan ge, håll personens hand och gråt tillsammans med den. Vi måste ta vara på de värdefulla människorna vi har runt omkring oss. Vi måste ta hand om varenda vän därute. Jag är beredd att göra det. Jag vill minsann vara den bästa vännen jag kan. I am ready!

Annars just nu kl. 22:50 håller jag på att gå till kojs. Det är jobb imorgon. Sista veckan. Jag kan inte fatta att tiden bara rinner iväg. Allt går så fasanfullt fort. Jag bara står där: "Hallå??? Tiden, var tar du vägen?" Det är lite sinnessjukt faktiskt, hörni. Help meeeeeeeee. Haha! Men det är ju riktigt nice också att det går fort... för idag är det exakt en vecka kvar tills det är LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGER. WHIHOOOOOOO! Så underdundersundermundertunderstunderbart <--- HAHA! Ja, helt otroligt bra! Iiiiii. Jag kommer sova gott i natt ändå tror jag. Och sova är verkligen ett måste nu. Så. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0