Den förlorade sladden är äntligen funnen

MIN MAMMA HITTADE MIN ÖVERFÖRINGSSLADD TILL KAMERAN. WHOHO! Fett, säger jag. Och just därför kommer de närmsta inläggen innehålla en hel drös med bilder. Först nu (i detta inlägg) delar jag med mig av vad jag gjort för äventyr osv... då kameran varit med förstås... 



Två veckor innan julafton åkte jag och Alicia upp till Stockholm för att julklappsshoppa. 



Mitt rum jag bor i är ofta i oordning, främst under depressioner som kan komma när skolan tar i för hårt.



Någon gång under senvintern ska jag ha fått en fin klädhängare där numera mina klänningar och skjortor hänger.



I maj åkte jag till min kusin och tillsammans med ett helt underbart gäng åkte vi och gjorde hela Liseberg i alla möjliga väder.


Jag och Matthias drack hemmagjord blåbär- och banansmoothie och pratade lite om livet. Livet är långt. Det tycker jag är bra, då har man gott om tid att lära sig av misstagen och framför allt lära sig tycka om sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0