Fin fin fin dag?



Hello you people! How are you doing today, you're doin' fine, right? Jag mår i alla fall så bra man kan må när man jobbar och står i. Imorse vaknade jag upp kl 5, klädde på mig, gick ner, fixade i ordning matlådan, mina mackor och lite gröt... och helt plötsligt ropar mamma på mig och säger att pappa kan skjutsa mig till jobbet, och jag tittar ut genom fönstret. Spöregn. Heh. Kan inte låta bli att le lite. TACK PAPPA!!! 

Sen då, på jobbet har jag gjort lite av varje. Tvätta och städa bussen, sopa, slipat + målat sittbänkar, rensat ogräs, krattat och slängt kompost. Det är väl det jag gjort. Oj. Jag glömde att tillägga att det spöregnade hela tiden också... Speciellt när vi var ute och rensade emellan buskarna. Det vräkte ner och jag blev så klart dyngsur, även i mitt fina regnställ. Suck! 
Det är över nu i alla fall. 

Hoppas att  d  u   hade en fin fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0