My stunning, Olivia



Det här är en snygg bild på mig och min kusin från förra sommaren. Titta vad brun och fräsch man såg ut då i jämförelse med nu. Jag har typ inte fått någon färg alls... Känner mig bara blek och så. Haha. By the way saknar jag finisen min. She is the best! Love you girl, you matter a lot!

Jahopp hörni, jag är så taggad på allt som kommer hända om ca 2 veckor. Läger for the win med en massa undervisning, workshops, möten och häng med vänner. Längtar som bara den. Det finns inget bättre än läger ska jag säga er. 

I found my home
I know that I belong I belong I belong to you
I'm weak on my own
I know that I am strong I am strong I am strong with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0