Three weeks from now

Tjena!
Svetten har minsann runnit som bara den idag. Jag har tömt skräp, krattat bort löv, rensat bort ogräs/vissna blommor och klippt gräs... Och nu till en början tär det verkligen på kroppen ska ni veta. Min rygg -- precis vid svanken då -- gör jätteont.... och är allmänt seg i fingrar, armar och ben... MEN allt det där är ju faktiskt värt pengarna. På rasterna skrattar vi inne i personalrummet som består av ett pyttelitet kök. Alla där inne har sina åsikter och de är pratglada. Sen när vi arbetar är vi mestadels tysta (självklart är det ju) och fokuserade på det vi gör. 

That is what I am going to do three weeks from now... Hoppas att ni har det fint. 



Ser ni trötta tjejen? Ser ni också att håret är all over the place? Ser ungefär ut som en höstack. Tur är väl att man inte behöver bry sig hur man ser ut när man går till jobbet. Man kommer som man är, gör en så bra insats man kan. Jag funderar på att göra en hårkur... då menar jag att jag inte ska tvätta det på några dagar... även om det är rätt fett nu... Men mitt hår behöver bra vård för att det ska kännas levande... och jag vill kunna tvätta det max 2 gånger i veckan. Jag kommer dra det till en fördel sen på läger... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0