The one and only

Jag är riktigt lycklig nu. Tänker på fina grejer som har hänt och förmodligen kommer hända. Tror därför att jag komma sova tungt och gott i natt... Som jag har slitit den här veckan liksom. 3200 kronor catchingggggg! Det känns bra. Men det som är bäst just nu är att det bara är 2 veckor kvar tills jag får träffa alla nära och kära i Göteborg, där ibland min älskade och finaste Mathilda Björkdahl. Hon är verkligen bäst i världen, det ska ni veta. No her no me. Det är så! Och übersnygg är hon med... Åh, tycker om henne så innerligt mycket. Det går inte att beskriva. She's the one and only. Haha. Där fick jag till det. 
Men nu är det dags att krypa till kojs. Mmmm! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0