Dreads

Buenos días mis amigas lindas! Cómo están? Hähä... Spanska kan vara lite roligt ibland...... hehehehe. Njaaa... det kan diskuteras! Ville bara skriva ett litet nytt intro. Så tråkigt med "hej kompisar, hej bloggen, hej på er..." and what so ever... <--- haha, visst är jag rolig? Nej. Inte. Rolig. Alls.

Tänkte att jag ska tvätta av mig lite. Stinker och känner mig riktigt ofräsch. Jag och min familj tog nämligen en lite cykeltur igår... och jag spurtade rätt mycket... Ohåjaja. Dålig kondis? Snacka om jag har. Borde ta tag i den och cykla, springa lite mer... hehe! Japp. Duschade aldrig igår, så nu stinker jag och mitt hår ser typ ut som dreads... tovigt och smutsigt. 



HAHA! Ser ni hur nyvaken jag ser ut här... Guess I am. Ser ni mina tovor i håret också? Ujujuj. Hårborsten lär inte bli min vän idag...

Ha det fett och njut av det goda livet har att erbjuda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0