Bulldeg

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!! Lite väl drömmande inlägg på sistone... Haha! Ni ska veta att det blir lätt så på sommaren, då jag inte gör någonting. Åh hjälp... Jag har verkligen inget liv alls. Jag orkar inte vara ute i värmen... känns som mitt huvud ska sprängas då. Men jag måste ändra på det, efterom det är sommarlov... det är meningen att man ska njuta av sommaren (så länge den varar)... och det kommer minsann bli så... För imorgon börjar jag jobba. AAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Jag är jättenervös... Hur ska detta gå, hur kommer det vara, kommer de tycka om mig, att jag är amitiös? Åh. Jag har tusentals frågor som cirkulerar i mitt huvud... MEN jag tror nog att det kommer gå vägen i alla fall. Vi hoppas. Håll gärna tummarna för mig!

Just nu väntar jag på att min bulldeg ska jäsa så att jag kan baka ut den. Har inte bakat bullar på typ 3 år eller nåt... och bullar är nog det godaste jag vet... inget slår hemmagjorda nygräddade kanelbullar med iskall mjölk... Mmmh!

Nu är det bäst att jag går ner och kollar till bulldegen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0