Braids



Hej hej kära medmänniskor! Jag hoppas att ni mår bra och ni ska veta vad jag beundrar alla sommarjobbare som sliter. Höhö. Jag vet nämligen hur det känns --- även om jag bara jobbade tre veckor... MEN HUR SOM HELST, NI ÄGER!!!

Något mer som ÄGER är LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGER. Jag är så taggad så taggad så taggad. Kan inte sluta tänka på hur awesome det kommer att bli. Jag är så redo, så redo så redo. Längtar så innerligt mycket efter att få uppleva Jesus (ni kanske tycker att det låter sjukt, konstigt, obehagligt och då vädjar jag er att bara läsa förbi) EN HEL UNDERBAR VECKA kommer det vara. En hel vecka av upplevelser, Gud, vänner, workshops. AHHHHHH, jag är så taggad att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen... och det får mig att tänka på: jo, jag borde nog packa nu... Hehe!

Japp. Så nu kommer jag vara sysselsatt några timmar framåt. Vi hörs väl innan eller när jag är på väg till Hönö. WHOHO. Kramar till eder alla från mig. 

Föresten, ser ni att jag har två utbakade flätor? Oj vad längesen det var jag hade det sist, men flätor är verkligen rätt mycket Victoria. Jag hade det jämt som liten... Hihi! Dock har jag inte det för att jag tycker att det är "fint" idag (även om det kan vara det), utan jag vill ju ha fint vågigt hår imorgon :D Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0