Åker till staden med minstingen & mamma

Hej på er människor! Är inte superaktiv här och skriver så att det knakar, men det är ju väl sommaren... Man gör annat om dagarna... eller i alla fall på kvällarna. Igår kväll hängde jag med vänner i grannhuset hos Bella. Vi spelade kubb, åt pastasallad, hjälptes alla åt att göra en rabarberpaj och pratade om fina saker. Behövde verkligen den där kvällen igår. Så skönt att försvinna ur huset en liten stund... Hih!

Nu... idag... känner jag inte för någonting... Är trött och seg som en dromedar eller en snigel kanske.. Hehe! Men det blir så att jag drar in till stan med minstingen och mamma. Det är dags att köpa lite grejer inför mitt jobb som börjar nästa vecka. FY VAD SKÖNT det ska bli att börja jobba. Att bara sysselsätta sig med något varje dag och göra fint. Det är så det ska vara ibland, hörni!

Idag blir det inte heller något bild för jag känner att jag inte har nåt att visa upp. Mina läppar är helt uppsvullnade... ser ut som jag pumpat de fulla med botox. Ser hemskt ut... och jag förstår inte att folk gör sånt frivilligt... Nåväl... om de tycker att det är snygg så... HEHE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0