Förväntningar

WHOHO! Första dagen på året 2011... Känns det bra? Känner man egentligen någon skillnad? För mig kommer det här året innebära en rätt stor förändring, det förväntar jag mig i alla fall. Jag vill så mycket med det här året. Jag kommer fylla 18 och bli myndig (den tredje januari är det exakt två månader kvar... scary), ett sommarjobb ska jag ha och därför ska jag börja söka efter min födelsedag. Något jag också förväntar mig är att jag ska våga resa mer, göra grymma och roliga saker med kompisar. Jag vill inte vara en sån fegis.

Jag vet inte varför, men jag har alltid tyckt att det varit obehagligt att resa själv med buss till olika platser som man inte kan så bra. Det har varit som en slags fobi. Att alltid gå med rädslan om att tappa bort sig själv, att hamna mitt öde någonstans, utan pengar och utan någon aning om var någonstans man ska ta vägen. Haha. Lite töntigt kanske, men så är det. Därför vill jag övervinna dessa rädslor under det här året. Jag vill äventyra lite i olika städer, det vore jätteroligt faktiskt. Jag skulle vilja åka ner till Göteborg en hel del och utforska den storstaden, Jönköping vore också en ära. 

En annan sak som jag vill med 2011 är att ta körkort, och det ska jag verkligen hålla fast vid, för det måste hända. Jag måste klara det och det kommer jag göra om jag har den här inställningen och den här attityden. Körkortet är alltså en viktig del av det här året.

This year will be so exciting!  Hoppas ni når över era förväntningar!



Kommentarer
Postat av: Linnea

kom hit till malmö vetja! :D

2011-01-01 @ 19:30:06
Postat av: Anonym

Du är en fin tjej Victoria!

2011-01-03 @ 00:49:07
Postat av: Anonym

Du är en fin tjej Victoria!

2011-01-03 @ 00:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0