This summer



Hej! 

Idag har jag spanat lite på olika yrkesutbildningar, yrkeshögskolor och vanliga härliga folkhögskolor. Snacka om att man känner sig lite kluven. Vad ska man göra med livet efter gymnasiet egentligen? Jag har ingen blekaste aning. Det finns så mycket att välja på, så mycket roligt liksom. Jag vill jobba, gå bibelskola, plugga språk och religion och sen plugga till något intressant man kan jobba som och klättra på karriärstegen. Hehe! Njaae, jag vet inte. Jag vet inte alls vad jag ska göra med livet i huvudtaget... Men som tur är går jag ju bara i tvåan än så länge, så jag har ju lite tid kvar att tänka igenom allting. Har ni bestämt er för någonting speciellt som ni vill göra efter skolan? Vad har ni för ambition?

Något annat jag precis gjort är att jag sökt ett sommarjobb. WHOHO! I'm feeling so great because of that. Jag som alltid brukar vara så sen, men inte i år inte. I sommar ska jag hitta ett jobb och tjäna lite stålar som jag kan spara undan till sommaräventyr och även lite höstäventyr? Vem vet vad som händer i framtiden?! Livet har sina spontana vändningar, vet ni. You never know what's gonna happen.

Kommentarer
Postat av: malin smith

Oh! The future is so exciting!

After school i wanna join the army or become a lawyer!



xoxo

2011-01-16 @ 17:25:24
URL: http://thelovedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0