People..

Vet ni att man ibland kan känna sig lätt som en fjäder? Allt kan kännas så underbart en sekund bara. Man liksom flyger, svävar i luften. Det finns inga problem att ta itu med, man är helt enkelt bekymmerslös och det är min favoritkänsla för den känner jag inte varje dag, men när jag väl gör det så mår jag så underbart bra. Jag kan dansa omkring på stan, sjunga små trudilutter och jag tror verkligen att man kan se det i ögonen på en, att man mår riktigt bra. Och vet ni vad mer? Jag älskar att se den lyckan i folks ögon. Att man har ett gott välbefinnande. Det smittar av sig något otroligt. Jag älskar verkligen människor...

... och någonting jag älskar med oss är att vi alla är så olika. Vi har olika utseenden - alla är vackra på sitt sätt -, varenda en av oss har en speciell doft, vi har olika egenskaper, röster, smaker, kläder o.s.v. Varje människa är helt unik. Jag tycker att det är så fascinerande att vi kan vara så olika. Jag menar, i tanke på de miljarder människor som finns runtomkring oss, att var och en har en egen identitet. Att vi skiljer oss ifrån varandra. Åh, vad jag tycker att det är fint.

Så låt oss nu vara nöjda över vilka vi är... Tillåt dig själv känna vara-lätt-som-en-fjäder-känslan lite oftare. Smile at life and it will smile back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0