I got very inspired today



Kunde inte låta bli att kladda lite grann efter jag precis sett en massa sminkvideos. Synd att jag ändå inte tog Make-Up det på IV-valet, skulle varit så utvecklande att hålla på med någonting man kanske känner lite för och älskar. Men men, att läsa engelska, svenska och rättskunskap kanske jag kommer ha mer nytta av i livet. Det får vi se!

Tänkte nu vara lite rolig och berätta vad jag använt mig utav (haha, även om det inte syns så mycket, det blev liksom naturligt.)

Eyeshadows - beige och brun -
Isadora
Eyeliner Isadora
Rough Isadora
Mascara Maybelline Falsies (bästa maskaran jag någonsin ägt).

Nu, hörreni är det dags för mig att göra något vettigt med mitt liv... Måste förbereda mig inför veckan. Usch... Den kommer bara innebära en massa plugg. Tills imorgon har jag en engelska uppgift att göra. Blääää! Orkar inte och fattar inte hur jag ska börja. Vi ska skriva om George Orwell's berättelse "Shooting An Elephant", till ett annat perspektiv... Men jag tror väl att jag ska hitta på något. 

Ha det bra, hej! 


Kommentarer
Postat av: Debbbb

allltså nästan sådär orättvist att du får vara så snygg och vacker kvinna! :) WOOW and I mean it<3

2011-02-23 @ 12:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0