Not my monday

God kväll! Hur har första dagen på veckan varit? Jag måste få säga att jag haft bättre dagar, men ni ska veta att den här måndagen har varit rätt mysig ändå. Grattade Malin som fyllt 18 år - wow, tjejen, helt amazing - och sen fick jag reda på något riktigt fantastiskt som får mig att må så bra så bra.

Vad jag gjort hitintills hemma:

* Skrivit klart min engelska uppsats
* ätit semla för första gången i år
* övat sång

Nu återstår bara en sak på min lista - jag ska plugga spanska, det roligaste av alla ämnen... Hehe? På senaste tiden har det i alla fall blivit bättre, så jag ska inte sitta här och tjöta. Det har jag verkligen inte tid med. Ha det fint alla finisar därute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0