Kör sen

Hej, det var längesen! Nej då. Jag har bara inte skrivit något roligt inlägg på länge för min kamerasladd är ju fortfarande borta. Måste verkligen köpa en ny. Hittar inte den gamla någonstans. Och en blogg utan bilder är faktiskt lite tråkigt. I alla fall för mig. För just min blogg är ju faktiskt till mest för mig eftersom jag älskar att skriva, filosofera och även kanske inspirera. Haha. Ingen aning om jag lyckas. Hoppas det!

Aja. Slut på onödigt babbel. Igår träffade jag Kajsa ifrån min klass. Vi diskuterade vårat grupparbete i skolan, skickade mejl till politiker, sökte information om sociala tjänster och Socialstyrelsen inom kommunen, vilket resulterade i framgång. Vi är på god väg. Blir nog en bra redovisning tillslut. Efter en massa plugg åt vi onyttigt på MAX och gick en runda på stan. 



Fick med mig det rosa nagellacket ifrån Isadora Wonder Nail. Det skimrar i korall/rosa färg. Underbart fint! Måste säga att det är en av mina första naglack som jag köper själv. La inte så mycket pengar på att köpa sånt förut. Men nu är det andra bullar!

Nu ska jag nog ta en snabb dusch, fräscha till och klä mig snyggt. Det är ju kör sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0