Ha det bra

God kväll kära medmänniskor!

Just nu packar jag för fullt. Det är nämligen så att jag imorgon kl. 10.35 kommer kliva på bussen som åker till min kära kusin, Olivia. Har redan fått min biljett. Mobilen vibrerade nyss, så det känns bra! Nu slipper jag tänka: "Var är min biljett?" Jag har nu allt på ett och samma ställe. Det är alltid positivt.

Medan jag packar lyssnar på en väns spotifylista. Ni anar inte vad bra musik han har. Just nu ljuder Cosmic Love med Florence + The Machine. Har aldrig lyssnat på henne/de innan. Riktigt bra!

I know I can't take one more step towards you
'Cause all that's waiting is regrets
Don't you know I am not your ghost anymore
You lost the love I loved the most

I've learnt to live half a life
And know you want me one more time



Bild från sommaren. Ha en bra början på erat sportlov, vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0