Trött hals

Hello hello! Här är jag igen (höhö) Jag sitter faktiskt i mitt rum, vid mitt fina lilla runda skrivbord som mamma spenderade förra helgen och det känns riktigt bra och mysigt. Vid min sida (som bästa vän just nu) har jag en mugg ingefära/honungsvatten. Det är kuren som ska hålla mig frisk ifrån dumma förkylningar osv. Idag när vi övade inför julkonserten kände jag hur trött i halsen jag var och jag blev hesare och hesare ju mer jag sjöng.. Så av min sånglärare fick jag en befallning om att köpa ingefära att lösa upp i vatten. Jag ska även dricka en matsked olivolja 1 gång på morgonen och 1 gång på kvällen (euww.. det var förfärligt äckligt!!!) Men man får göra det man kan för att hålla sig frisk antar jag, så here we go! Ingefäran bränner förskräckligt i halsen dock... aaaaaj ajjjj!



Trötta tjejen med sin ingefära
Nu ska jag se på Bonde söker fru.. Haha! Sista avsnitten liksom. Ha det gött, ta hand om er, drick något varmt och mys! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina B

Åhh så finfinfin blus du har!

2012-01-05 @ 01:12:13
URL: http://ebjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0