Gott nytt år!

Hey. Just came home from el cine. Var där med hela familjen och såg The Stig-Helmer Story. Det var väldigt mysigt och filmen var väl töntigt mysig och lite rolig. Den var rätt bra. Åskådarna skrattade högt ett antal gånger må jag säga (å ja, där är så klart jag inkluderad). Hihi!
Nu kvällsdrömmer jag lite om morgondagen. Bussresa hela hela dagen, men värt. Jag ska ju träffa min bästa vän och hennes underbara familj. Feels almost like I am home when I arrive there. Wonderful feeling.




Så här glad känner jag mig nu. Lyckligare kommer jag bli! Hejdå kära vänner, hoppas ni firar in det nya året på ett mysigt och trevligt sätt. HAPPY NEW YEAR & GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Snygga Vicky! Så vacker :) Kram stolt kusin

2012-01-22 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0