Makeup, I'm so in love with you

Hej! Äntligen fredag. Phew. Denna vecka har varit så krävande så jag är ju jättetacksam över att det är helg. Just nu drömmer jag mig bort lite genom att titta på smink. Nelly.com har finfina paletter till billigt pris... Det är supernice! Funderar om vi kanske ska beställa några sådana till SON-projektet som folk kan dela på. 



Verkligen underbar Make up. Bubbi är så otroligt duktig på det hon gör. Älskar alla hennes videor och jag har lärt mig otroligt mycket av henne så därför vill jag dela två videor med er. 




Supersnyggt med glaaaam!

Kommentarer
Postat av: Alida

Du skulle bara veta hur glad jag blev när jag läste din fina kommentar! Har faktiskt varit galet tufft den senaste tiden.. men nu är det över, för ett tag i alla fall! :) Är jättesugen på att gå ut och fota, så ring mig om du får lust någon dag! :D

2011-12-18 @ 16:52:54
URL: http://alidaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0