Var inte rädd för mörkret, ty ljuset vilar där

Nu är det kväller... och här sitter jag och grubblar igen. Det gör jag jämt innan jag går och lägger mig. Jag tänker på allt som hänt, på de bra sakerna jag åstadkommit, de sakerna jag missat och sedan hoppas jag på en bättre dag/lika bra, utmanande och spännande. Trots allt, varje dag är en gåva. En gåva full av nya möjligheter. Det kanske låter otroligt klyschigt men åh vad jag älskar klyschigt i såna fall. Tomorrow's gonna be perfect!

Den här veckan kommer nog kännas lång. LUCIA för hela slanten. Jag har ingenting emot Lucia-firanden egentligen för de är fina. Lucia var verkligen en otroligt vacker människa som menade väl och hon måste ha varit ett ljus i mörkret, men jag känner själv att det har varit lite väl mycket lucia för min del. Igår hade vi världens pampigaste Luciatablå + julkonsert med symfoniorkestern i Norrköping. Idag hade jag ytterligare en liten Lucia-konsert, imorgon är det Norrköpings alldeles egna Lucia-kröning (så det blir luciatåg där med.. heh) och sedan dagen efter blir det luciatåg för hela skolan i St: Olai och sedan en massa andra vid sidan om. Sen har jag ett jobbigt naturkunskapprov på onsdagen... Suck! How am I gonna survive this week??? God gives me strenght som tur är så jag kommer klara detta!!

Aja. Nu är det verkligen på tiden att jag går och lägger mig. Klockan börjar närma sig midnatt... Heheh! Aja. Hope you guys have had a nice weekend. Kjaaaam!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0