REF 335

Jag fick väldigt uppskattade julklappar i år måste jag säga. Bara nödvändiga saker som:
- Två cardigans
- En stickad tröja
- Två baströjor
- Ett fotografi på mig och min bror när vi var brudnäbbar för några år sedan
- Ett presentkort på Kicks
- En bad/morgonrock
- En film - American Violet
- Pengar
- REF 335 Volume shampoo & Volume Conditioner
- En blendinbrusch från Make Up Store



Är så otroligt tacksam över allting som jag har fått. Tack kära familj! Och nu är det dags för mig att testa mitt nya shampoo och balsam. Det sägs att dessa verkligen är av bra kvalitet och man vill ju använda bra produkter som skyddar håret från saker som kan skada det. Jaja, nu testar jag och sen kanske jag skriver några ord om mina "upplevelser", haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0