Packing

River fram outfit efter outfit jag kan tänka mig att ha under kommande dagar. Lyssnar på Ingrid Michaelson samtidigt som jag packar och drömmer mig bort. Äter choklad och tänker igenom saker. Kommer underfund med att jag verkligen vill åka bort för några dagar. Det är skönt att få vila sin själ och göra saker man mår bra av. Det är nog också skönt att resa ensam, ta hand om och samt lita på sig själv. Det är jag jättedålig på. Jag har svårt för att lita på mig själv för jag är osäker. Har inte alltid känt att jag är en trygg hamn direkt. MEN nu tänkte jag att det skulle bli ändring på det. Någon gång måste man ta itu med saker. Imorgon åker jag till Mathilda för att fira nyår hemma hos henne. Jag saknar henne så otroligt mycket. Mina ord räcker inte. The earth can't work without a sun and I can't live without you. Klysché, men kära nån allt verkar vara klyschigt nu för tiden. Låt det vara klyschigt då!!

Ska bli så skönt att åka bort. Jag lämnar mitt oroliga samvete på skrivbordet här och njuter av livet i några dagar i Göteborg. Jag mår aldrig bättre än när jag är med Mathilda. Hon är verkligen min andra halva.


Minnen man kan skratta åt, haha. Love you, sweetheart!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åååååh, vad jag längtar. Vi kommer ha det bäst! Och vad vi ska prata, kommer ju vara hes efter dom här dagarna ;) LOVE YOU SO MUCH!

Bilden också.. haha, skrattar så fort jag ser det. Blir helt varm på insidan <3

2011-12-30 @ 01:09:56
URL: http://mathildabjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0